perihal pengajaran:kesalahanku..

saye baru sahaje pulang dari ump ke melaka..
memandangkan virus h1n1 yg semakin menular..
peringatan kepada semua..
sila berjaga2..
dan amalkan cara hidup yg bersih dan sehat..

saye telah terbaca tagline yg sungguh menarik drpd sahabt saya..
tagline yg diletakkan sangat memberikan inspirasi kepada saya..
ia jugak menyedarkan saya tentang kesalahan saya..
tagline yg berbunyi..
MENGAPA WUJUD KEBENCIAN DALAM PERSAHABATAN..

apabila terbaca ayat ini..
saye terus terfikir..
mengapa perlu wujud perasaan itu??
saye mule muhasabah diri..
ye..
ade bait2 kebencian yg telah wujud dlm persahabatan saye..
dan saye menyalahkan diri saye terhadap ape yg terjadi..
saye hanyalah manusia..
yg lemah dan lupa..
saya juga selalu melakukan kesilapan..
sama seperti anda..

di kesempatan ini..
walaupon blom lg menjelang puase..
apetah lg raye..
ingin meminta maaf kepada mereka..
iaitu semua kawan2..
atas segala sindiran atau kesalahan yg telah saye buat..
semoga kita dapat hidup dalam keadaan aman dan tenang..



5 comments:

ko cuti ke ted??
aku pas solat jumaat balik..hehe
utp da seratus lebh kuarantin..
ump amacm?

erm, berbaik2 r dlm kte bershabt..
sdgkn adeq bradeqpn bergduh, ape lg kwn..huhu

beznye dy balik..
sy sygkn ump..=p

amin:pas solat jumaat bile min??aku da blik da..da kat umah da ni..

afizza: yep2..sye sokong..kne baek2..
tp saye yg jahat ni..salu la wat silap..
huhuhu..
sayang ump??
erk!!

ala, mnusia biase r bt silap 2..
jnj xulang ksilapan yg sm lg..

erm, sbb terlebih sygkn ump r sy msih disini..
syiankan sy~huhu

skang aku kt umah a..br shari kt umah..hehehe..cuti raya awl..pdahal lom pose lg.