perihal diri dan keluargaku:my beloved cousin..


dis pic adelah cousin saye..
name die nurul Nadia..
memasuki 20 tahun walaupon ketinggian die x nmpk cmtu..
she's my cousin,and also my bestest friend...
sume perkare pasal saye..
die mesti akan tahu..
even cmne pon saye sembunyikan..
and she always think wat is da best for me..

saye mmg sangat rapat ngan die amd another cousin..
coz kami ber3 yg sebaye dalam family..
wpon da saling berjauhan disebabkan faktor asrama, study dan macm2 lg..
but we still keep in touch..

saye berserita tentang dia kerana agak terkejut..
apabila dpt tau yg die xde da kat mesia..
ptot la saye col x dpt2..
rupenye die da trime offer keje kat oversea..

eventhough saye galakkan dy tok further studies..
tp saye sentiase sokong pilihan die...
kerana die lg matang dr saye..
and she knows what best for her..

kepada nadia..
be strong there..
eventhough this is my 1st raye without you..
you alwez be remembered..
balik nti ko cite la sume yg jd kat aku..
n be the same nadia yg aku kenal..
sejak zaman hingusan lg..
da..

2 comments:

dude,
mane dpt gamba aku...
aduh,agak touching lahkan..
wateverpun thx k..
tp tak yah ah promot aku..
i shy lah..
hahahahah

ko wat xtau lak..
da ko yg amek hanset aku pstu take pic..
hahaha...