showing off~huhu..smgt kot post blog..

dalam mase kurang daripada 24 jam..
aku da nk post 3 blog..
hahaha..
tetibe semangat nk berblog..
senang sket kot nk sampaikan opinion dalam bahase sendiri..
ataupon..
maybe ade byk mende aku nk ckp..
tp x tercakap dlu..
keh3..

showing off..
atau dalam bhase jawenye..
menunjuk2..
besa kot skop org ske menunjuk2 ni..
tunjuk laptop la..
tnjuk hanset la..
tnjuk keta la..
mmg byk kalo org nk blagak la kan..
 
tp aku nk cite pasal yg ske nk menunjuk psgn die la..
nk hebah satu dunie die ade bf..
hmm..
xyah kot cmtu..
kalo org2 jenis ni nk tau la..
kebanyakan org menyampah..
meluat kot kat org ske menunjuk2 ni..
bkn ko sorang ade pasangan kat dunie ni kan..

rilek2 la nk berkapel pon..
aku pon penah gak..
aku tau rase die cmne..
tp xde plak nk aku tnjuk satu dunie..

rilek2 la nk berkasih pon..
aku x mau ckp mende ni salah ke..
ape ke..
tp xyah berie2 sgt..
gtau satu dunie..
skali x jadik..
ko jugak yang malu BAI..

huhuhu..
okla..
sori 4 everything..
lu pikir la sendiri..huhuu

1 comments:

wan..... ko ckap kat sapew mcm tuh wan??????
huhuuuuu...... takot akuh ko post mcm tuh..
da sapew2 tnjuk kat ko yg d da cople kew wan?heheeee
biarlah d wan. aslkn d bhgia ngan si dia tuh........